關於我們

Q: 聽講伊利沙伯醫院有一個課程幫病友搵工,你知唔知係咩?

A: 我知道……,係伊利沙伯醫院職業治療部

課程主要係幫一些定期返醫院覆診的病人作就業培訓,協助找一份合適的工作,呢個服務主要協助三類人士作就業培訓。

 

Q: 咁呢個課程讀幾耐?

A: 大約兩個多月,但不用天天回來上課的,一星期大約三至四天,有時返上午,有時返下午。有時全日,都係想觀察下學員的身體情況是否可應付一日的課堂。如果見你地情況不能應付全日課堂,將來找工作未必會做全日工作。

 

Q: 讀完會找什麼工? 讀完係咪會介紹入醫院做?

A: 唔一定,在完成課程後,不同人會做不同的工作。就業主任會因應你既身體情況、學歷同以往工作經驗作參考配對工作。唔係個個都入醫院做。但以往都有部分同學完成課程後,成功通過面試,搵倒醫院工作

 

Q:咁點知自己合適讀邊個課程?

A: 你可以轉到課程選擇做一個簡單測試就知邊一個課程合適你。

你係唔係要定期在專科門診覆診?

可以參考僱員再培訓局有關其他課程資訊

你係唔係在工作時受傷,交通或其他意外?

咁你可以考慮職業導航及規劃基礎證書(兼讀制)課程對象是正在接受醫療康復治療,及準備復工的肢體受傷人士針對性地協助肢體受傷人士,為自己的康復及復工作好心理調適,以加強其復工或轉業的信心及讓他們了解基本職業健康安全,及交通意外或工傷補償知識

你係唔係15-25歲,剛畢業又欠缺工作經驗,唔知自己可以做咩工?

咁你可以考慮青少年職業生涯規劃及工作技能培訓課程

課程對象是15-25歲 患長期病患 / 有特殊需要之青少年,現失業、 待業、失學協助學員認識自己就業能力和發展方案課程會有工作實習機會

如何你以上2個都不是,只係要定期覆診,但不知道自己做什麼工作?

你可以考慮職業導航及規劃課程(長期病患人士)

課程對象是病情穩定之長期病患人士,包括精神病康復人士,現失業、 待業、失學、年齡15歲或以上

boy
其實我地以往都有啲學員因為身體狀況改變了,而唔知道自己可做到什麼工作。

我地唔同出面既培訓課程,讀保安就做保安,讀陪月就做陪月。我地會幫手探索下,計劃下返咩工。例如我地有體能評估既課堂,治療師會做評估睇下同學既力水、耐力等,另外也有一些行業工作坊既課堂,係堂上我地會介紹各行各業既行業概況、入職條件、返工時間、人工等等既資訊。希望讓同學了解多啲,搵倒自己既方向。而且係過程當中,有就業主任個別跟進,都可以比意見你。或者你都可以約去聽簡介會,見一見治療師,同治療師傾下架! 工作生活重整小組 生活重整課程是一項協助患者適應長期症狀及功能障礙的職業治療項目 突顯病人為本的內涵,和要求學員主動學習和實踐,而非被動接受治療 利用小組形式指導學員如果建立較平衡生活模式 透過約10節課程,讓學員了解自己現況,學習適應策略及方法開始計劃如何面對個人生活挑戰如重返工作 學員每週實踐計劃,邁步目標,重建愉快新生活

girl

flow chart